43-400 Cieszyn, Plac Wolności 7b +48 33 85 211 32
baner

Pożegnanie lata
Sobotni poranek 3.X.2015, pełen ciepła i słońca przywitał grupę uczniów i nauczycieli naszej szkoły na górskim szlaku 44 Rajdu Górskiego Młodzieży. Wspinaczkę zaczęliśmy w Brennej Centrum przy pomniku utopca. Następnie równym marszem a czasami i w szalonych podskokach wyruszyliśmy na spotkanie przygodzie.
Wspinaczka urokliwą doliną Hołcyny a następnie grzbietem Grabowej i Starego Gronia okazała się łatwa i szybko osiągnęliśmy swój cel, czyli Chatę na Grabowej. Tam spotkaliśmy wielu młodych piechurów, którzy tak jak my przybyli tutaj, aby wspólnie pożegnać lato. Wzięliśmy udział w konkursie wiedzy o Beskidzie Śląskim i Ziemi Cieszyńskiej, pogrzaliśmy się w promieniach słońca, zachwyciliśmy się rozległą panoramą Beskidów, zjedliśmy dobrą kiełbaskę oraz odebraliśmy nagrody za 3 (Filip Cieślar) i 4 (Dżesika Satława) miejsce wiedzy o naszym regionie. Czas wymarszu nadszedł bardzo szybko wiec ponownie wyruszyliśmy na szlak. Tym razem wybraliśmy wędrówkę czarnym i zielonym szlakiem przez Stary Groń i Horzelicę. Zeszliśmy do Brennej i zadowoleni z tego dnia obiecaliśmy sobie ponowne spotkania na szlaku.