ErasmusDay – relacja uczestniczki projektu
Czy słyszeliście o „żywej reklamie”? Pewnie tak!
W ramach Erasmus Day – corocznego święta projektów europejskich, stworzyliśmy możliwość spotkania uczniów klas pierwszych i drugich z uczestniczką projektów europejskich – Mają Torbus. Maja to uczennica klasy 4B, która brała udział w projekcie Let’s break stereotypical thinking realizowanym w latach 2019-2022 w naszej szkole. Maja podzieliła się w sposób bardzo osobisty swoimi doświadczeniami związanymi z pracą w projekcie europejskim. Mówiła o tym czego się nauczyła, co dał jej udział w mobilnościach (wyjazdach i wymianach uczniowskich), podzieliła się swoimi przeżyciami i zaprezentowała krótkofalowe i długofalowe pozytywne skutki takich wymian, takich jak: poznawanie nowych ludzi, kultur i miejsc, przełamywanie stereotypów, uprzedzeń i barier, możliwość komunikacji w języku obcym oraz nawiązywanie prawdziwych przyjaźni. Maja również szczerze zachęcała swoich młodszych kolegów do takiej formy współpracy międzynarodowej. Ufamy, że ta „żywa reklama” projektów i wymian międzynarodowych zachęci wszystkich do udziału w naszym kolejnym projekcie europejskim „Kreatywny Koper”.
W ramach Erasmus Day – corocznego święta projektów europejskich, stworzyliśmy możliwość spotkania uczniów klas pierwszych i drugich z uczestniczką projektów europejskich – Mają Torbus. Maja to uczennica klasy 4B, która brała udział w projekcie Let’s break stereotypical thinking realizowanym w latach 2019-2022 w naszej szkole. Maja podzieliła się w sposób bardzo osobisty swoimi doświadczeniami związanymi z pracą w projekcie europejskim. Mówiła o tym czego się nauczyła, co dał jej udział w mobilnościach (wyjazdach i wymianach uczniowskich), podzieliła się swoimi przeżyciami i zaprezentowała krótkofalowe i długofalowe pozytywne skutki takich wymian, takich jak: poznawanie nowych ludzi, kultur i miejsc, przełamywanie stereotypów, uprzedzeń i barier, możliwość komunikacji w języku obcym oraz nawiązywanie prawdziwych przyjaźni. Maja również szczerze zachęcała swoich młodszych kolegów do takiej formy współpracy międzynarodowej. Ufamy, że ta „żywa reklama” projektów i wymian międzynarodowych zachęci wszystkich do udziału w naszym kolejnym projekcie europejskim „Kreatywny Koper”.