Trening kreatywności
Projekt „Relacje i innowacje”, realizowany w naszej szkole ze środków programu Unii Europejskiej Erasmus+, to nie tylko warsztaty dla nauczycieli, ale również zajęcia dla naszych uczniów. Nauczyciele biorący udział w projekcie, wykorzystują poznane metody i narzędzia w swojej codziennej pracy. W ubiegłym miesiącu odbyły się zajęcia przybliżające uczniom kulturę i system edukacji w Finlandii.
Zajęcia w formie warsztatów poprowadziła pani Dyrektor Maria Mendrek w klasie 2a i 2d. 19 października w auli szkolnej klasy 3g i 3r miały przyjemność uczestniczyć w zajęciach zorganizowanych przez panią Iwonę Probst-Baszczyńską oraz panią Martę Siedlecką. Pomysł na zajęcia z kreatywności przez duże C… (Creativity) zrodził się podczas kursu „Promoting Critical Thinking and Problem-Solving in the Classroom”, w którym pedagożki Kopera uczestniczyły w czerwcu tego roku. Nasi uczniowie wysilali swoje umysły próbując zrobić coś z ….. nie, nie – niczego, ale …z … okręgów. O co chodziło? Musicie zapytać samych zainteresowanych. Pani Alicja Wach natomiast, podczas lekcji w klasie 2g wykorzystała przywiezione z podróży materiały anglojęzyczne. Na podstawie informacji zawartych w broszurach, uczniowie planowali w grupach jednodniową wycieczkę do wybranego miasta w Wielkiej Brytanii. Wszystkie prowadzone w ten sposób zajęcia wspierają autonomię uczniów, ich kreatywność i krytyczne myślenie oraz pokazują jak istotną rolę odgrywa znajomości języka angielskiego w zdobywaniu wiedzy
Zajęcia w formie warsztatów poprowadziła pani Dyrektor Maria Mendrek w klasie 2a i 2d. 19 października w auli szkolnej klasy 3g i 3r miały przyjemność uczestniczyć w zajęciach zorganizowanych przez panią Iwonę Probst-Baszczyńską oraz panią Martę Siedlecką. Pomysł na zajęcia z kreatywności przez duże C… (Creativity) zrodził się podczas kursu „Promoting Critical Thinking and Problem-Solving in the Classroom”, w którym pedagożki Kopera uczestniczyły w czerwcu tego roku. Nasi uczniowie wysilali swoje umysły próbując zrobić coś z ….. nie, nie – niczego, ale …z … okręgów. O co chodziło? Musicie zapytać samych zainteresowanych. Pani Alicja Wach natomiast, podczas lekcji w klasie 2g wykorzystała przywiezione z podróży materiały anglojęzyczne. Na podstawie informacji zawartych w broszurach, uczniowie planowali w grupach jednodniową wycieczkę do wybranego miasta w Wielkiej Brytanii. Wszystkie prowadzone w ten sposób zajęcia wspierają autonomię uczniów, ich kreatywność i krytyczne myślenie oraz pokazują jak istotną rolę odgrywa znajomości języka angielskiego w zdobywaniu wiedzy